POREČ osigurana sredstva za asistente u nastavi u osnovnim školama za naredne tri godine

POREČ osigurana sredstva za asistente u nastavi u osnovnim školama za naredne tri godine

Novosti
2024-10-08

Grad Poreč-Parenzo i Grad Rovinj-Rovigno i ove su godine, uspješnom prijavom projekta, za učenike s teškoćama u razvoju osigurali pomoćnike u nastavi. Sredstva su osigurana za prosječno 59 učenika osnovnih škola na području Poreča i Rovinja za naredne tri školske godine, sve u sklopu projekta „PUNa torba zajedništva II.“: Pomoćnici u nastavi s radom su počeli s početkom školske godine, u Poreču u OŠ Finida i OŠ Poreč. 
Gradu Poreču-Parenzo dodijeljeno je 1.330.000 EUR bespovratnih sredstava iz Europskog socijalnog fonda plus za projekt "PUNa torba zajedništva II. u okviru Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno – obrazovnim ustanovama, faza VII,“ Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.151.612 EUR, dok Grad Poreč-Parenzo i Grad Rovinj-Rovigno sufinanciraju preostalih 821.612 EUR.
Cilj projekta je unapređenje kvalitete inkluzivnog obrazovanja, pružanjem podrške učenicima s teškoćama u razvoju kroz pomoćnike u nastavi, čime se povećava njihova socijalna uključenost i olakšava integracija u redovne i posebne obrazovne programe. Pomoćnici u nastavi igraju ključnu ulogu u pružanju individualizirane pomoći učenicima, omogućujući im ravnopravno sudjelovanje u školskim aktivnostima i postizanje boljih obrazovnih rezultata.
Osim što će se kroz ovaj projekt značajno poboljšati podrška učenicima s teškoćama, unaprijeđeni su i uvjeti rada za pomoćnike u nastavi. Nova regulativa uključuje povećanu satnicu i bolju profesionalnu podršku, cjelogodišnji rad i edukacije, čime se dodatno potiče motivacija i zadržavanje kvalitetnih kadrova.
Projekt "PUNa torba zajedništva II." nastavak je pozitivne prakse Grada Poreča-Parenzo u osiguravanju kvalitetnog i inkluzivnog obrazovanja. Time se ne samo poboljšavaju uvjeti za učenike s teškoćama, već i za obrazovni sustav u cjelini, čineći ga pravednijim i pristupačnijim za sve učenike. Uz podršku koju pružaju pomoćnici u nastavi, smanjuje se rizik od socijalne isključenosti, a učenici dobivaju potrebne alate za uspjeh, unatoč izazovima s kojima se suočavaju.