Postavljanje montažnog kružnog raskrižja Vrvari izvodit će se sa 29. na 30. lipnja

Postavljanje montažnog kružnog raskrižja Vrvari izvodit će se sa 29. na 30. lipnja

Novosti
2009-06-29

Montažno kružno raskrižje Vrvari postavilo bi se privremeno za vrijeme turističke sezone, kada se očekuje pojačani promet. Montaža će se izvesti u noći s ponedjeljka na utorak odnosno (29. – 30.06.2009. godine), ako vremenske prilike dopuste, budući da je potrebno i vodoravnom signalizacijom označiti pravce kretanja.

Izgradnjom sjevernog kraka zaobilaznice grada Poreča i njenim puštanjem u promet veći intenzitet prometa preusmjeren je na državnu cestu D302 odnosno križanje kod naselja Vrvari. Budući da se u tijeku same izgradnje znalo za taj problem pristupilo se projektiranju kružnog raskrižja Vrvari, za što je izrađen idejni projekat kružnog raskrižja Vrvari na D302 i zatraženo izdavanje lokacijske dozvole. Do ishodovanja svih potrebnih dozvola i pristupanju izgradnji navedenog raskrižja pristupilo se privremenom rješavanju problema u vidu izrade montažnog kružnog raskrižja.
Razlozi rješavanja prometnog problema na ovakav način su sljedeći:
- Privremena promjena prometnih prilika odnosno privremena promjena smjera glavnog i sporednog prometnog toka u ovom slučaju za vrijeme turističke sezone;
- Namjera trenutnog smirivanja slabe prometno-sigurnosne situacije odnosno podizanje nivoa sigurnosti na raskrižju (u pomanjkanju vremena za rješavanje administrativnih problema za izgradnju konačnog kružnog raskrižja);
- Proces dokazivanja opravdanosti izvedbe kružnog raskrižja kao konačnog odn. dugoročnog rješenja.

Budući da su ceste koje se križaju u nadležnosti Hrvatskih cesta i Županijske uprave za ceste istima su proslijeđene programske skice i zahtjevi za izdavanjem suglasnosti za izvođenje montažnih radova.
Dana 24.06.2009. kompletirane su sve suglasnosti i započete su pripreme za montažu kružnog raskrižja. Montažno kružno raskrižja biti će izvedeno s kompletnom prometnom signalizacijom i opremom u skladu s Pravilnikom o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, te se s toga mole vozači na oprezniju vožnju i da se prilagode vožnju novim uvjetima na spomenutom raskrižju.  

Tehničke karakteristike montažnog kružnog toka:
- Vanjski polumjer 13,00 m;
- Širina jednog prometnog traka 6,50 m;
- Polumjer unutarnjeg prstena iznosi 6,00 m izveden od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
- Dimenzije ulaznih privoza i izlaza prilagođene su postojećim asfaltiranim površinama;
- Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 13,00 m i izveden također od plastičnih prepreka punjenim vodom (New yersey);
- Razdjelni otok montažnog tipa iz pravca Baderne dužine je 6,00 m i uklapa se u postojeći razdjelni otok izveden od betonskih rubnjaka.