Radionica "Što je potrebno za organizaciju uspješne turističke manifestacije?"
Upravni odjel za turizam Istarske županije u suradnji s porečkim Institutom za poljoprivredu i turizam organizira besplatnu radionicu na temu manifestacija u srijedu, 24. veljače 2016. u 14 sati, u sportskoj dvorani Žatika, tijekom održavanja sajma Promohotel. Tom će prigodom stručnjakinja iz područja event managementa, Klara Trošt Lesić, izložiti problematiku koju susrećemo prilikom organizacije manifestacija s financijskog, organizacijskog, logističkog, marketinškog i prodajnog aspekta.
Izlaganje će biti popraćeno nizom primjera i interakcijom sa sudionicima koje će se nastojati potaknuti na konstruktivnu raspravu o problemima i zaprekama prilikom organizacije manifestacija, kao i o pozitivnim iskustvima.
Radionica je namijenjena djelatnicima lokalnih turističkih zajednica, predstavnicima lokalne samouprave i svim ostalim dionicima koji organiziraju ili sudjeluju u organizaciji manifestacija na lokalnoj razini. Radionica se organizira u cilju razvoja Istre kao kvalitetne i konkurentne turističke destinacije, održivog razvoja kulturnih i prirodnih resursa te podizanja kvalitete turističkih proizvoda i usluga, što je u skladu s programom rada Upravnog odjela za turizam i smjernicama iz Master plana razvoja turizma Istre do 2025. godine.
Tijekom radionice govorit će se o:
1. Osnove turizma manifestacija – vrste manifestacija, lokacija održavanja i doživljaji
2. Razumijevanje procesa strateškog menadžmenta manifestacija
3. Ključni dionici manifestacija – zajednička organizacija manifestacija
4. Upravljanje ljudskim potencijalima manifestacija
5. Financijski menadžment manifestacija – česte proračunske pogreške i savjeti za porast prihoda
6. Marketing manifestacija – promocija i internet-marketing.
Osim u Poreču, radionica će se tijekom idućeg tjedna održati i u Umagu, Puli, Labinu, Buzetu i Pazinu.