Usluga dobila CERTIFIKAT ISO 9001:2008

Usluga dobila CERTIFIKAT ISO 9001:2008

Novosti
2011-09-08

Komunalno poduzeće Usluga Poreč d.o.o. donijelo je odluku o uvođenju sustava upravljanja kvalitetom  prema normi ISO 9001:2008. Uprava društva  svjesna  je da politiku upravljanja kvalitetom treba promovirati kao zajednički napor u postizanju najviše razine kvalitete proizvoda i usluga, uz očuvanje okoliša, te ju pojasniti svim radnicima društva, kao i svim korisnicima usluga. Dana,16.prosinca 2009.g. potpisan je  ugovor između komunalnog poduzeća  Usluga Poreč d.o.o i tvrtke DEKON-konzalting iz Opatije  o uvođenju sustava upravljanja kvalitetom prema normi ISO 9001:2008, za sve djelatnosti zbog kojih je TD organizirano. Sukladno pokrenutom postupku, dana 06.rujna 2011.g. Usluga Poreč d.o.o. dobiva certifikat kvalitete prema međunarodnom standardu ISO 9001:2008, ishodovan od tvrtke Bureau Veritas 1828 Croatia. Certifikat je direktoru komunalnog poduzeća gosp. Rodoljubu Kosiću uručila konzultantica  gđa.Nina Vuletić  u ime tvrtke Bureau Veritas. Direktor tvrtke BureauVeritas gosp. Davor Turčić  kratko se osvrnuo na priznanje te naglasio da je  priznanje poklon našim građanima te uspjeh našeg poslovanja kao i zadovoljstvo naših korisnika u ispunjenju njihovih želja . Uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom sukladno zahtjevima normi ISO 9001:2008, želimo neprekidno poboljšavati kvalitetu naših proizvoda i usluga. Politika upravljanja kvalitetom temelj je poslovnog upravljanja društva Usluge Poreč d.o.o koje je usmjereno na pružanje komunalne usluge oslanjajući se na  vlastite tehničko – tehnološke i ljudske potencijale, kao i stalno praćenje svjetskih trendova kvalitete u našem području rada.
Zašto uopće prema ISO standardu? ISO - Internacionalna organizacija za standardizaciju osnovana je 1947.g. što na Grčkom  znači „ SVUGDJE JEDNAK“. Težnjom za neprekidnim unapređenjem procesa, komunalno poduzeće Usluga Poreč d.o.o. na svom području  želi  kontrolirati sustav , svoju politiku i rezultate upravljanja kvalitetom te  je na prikladan način želi prezentirati  javnosti. Uprava društva se obvezuje da će u okviru svojih poslovnih obveza predano raditi na dosljednoj primjeni i neprestanom poboljšavanju sustava upravljanja kvalitetom, te ga usklađivati sa zakonskim zahtjevima i svjetskim normama.
Uprava Društva