Predstavljen projekt Wellness Istra

Predstavljen projekt Wellness Istra

Novosti
2010-04-01

U srijedu, 31.ožujka 2010. godine je u Općini Piran održana tiskovna konfrerencija na kojoj je predstavljen projekt Wellness Istra u sklopu operativnog programa IPA Slovenija-Hrvatska 2007-2013, integracija vrhunskih tipičnih proizvoda poljoprivredne i kulturne baštine te SPA središta u turističkoj ponudi održive wellness destinacije Istra.

Svi partneri projekta: Općina Piran kao vodeći partner,Grad Poreč, Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, Univerza na primorskem fakulteta za turistične študije- Turistica Portorož i Društvo vinarjev in ojlkarjev Slovenske Istre, su prisustvovali na konferenciji.

Projekt se odnosi na ispitivanje mogućnosti s područja turizma u istarskoj regiji ( hrvatska i slovenska Istra ) koje se javljaju prije svega u razvoju održivog turizma na temelju postojećih resursa. Projektom se zajednički razvija ekološka wellness destinaciju – ISTRA, na temelju načela održivog razvoja te boljeg iskorištavanja postojećih prirodnih i kulturnih resursa regije i tipičnih autohtonih proizvoda i kuhinje.

Osnovna premisa je da s integracijom tipičnih proizvoda seoskih gospodarstava, kuhinje, prirodne i kulturne baštine i spa centara možemo povećati konkurentnost međudržavne regije i privući posjetitelje iz cijelog svijeta, a ne samo iz okolnih država, te istovremeno očuvati identitet stanovništva regije.

Cilj ove djelatnosti je promocija zdravlja, zdrave prehrane, aktivnog odmora, duhovne i fizičke relaksacije, a dokazano je intenzivnije uključivanje kulturne baštine i prirodnih vrijednosti te autentičnih turističkih proizvoda i usluga povećava turistički doživljaj. Upravo je doživljaj ono što današnji posjetitelj traži, rečeno je konferenciji. Stoga nam je potreban zajednički „paket“ koji objedinjuje dvije Istre, a uz pomoć kojeg postajemo konkurentniji na veoma zahtjevnom tržištu, istaknuo je predstavnik vodećeg partnera Općine Piran, Mladen Dodig. Integralna održiva ponuda koju ćemo razviti kroz ovaj projekt temelji se na raznolikosti kao i na kvaliteti ponuđenih usluga. Podizanje kvalitete u turizmu je izuzetno teška zadaća, ponajviše zbog velike konkurencije. Kroz ovaj projekt ćemo razviti i osigurati zajedničke minimalne standarde kvalitete s ciljem da u našoj međudržavnoj regiji ponudimo čim veću kvalitetu proizvoda. Bez odgovarajuće promidžbe nije moguće plasirati niti najkvalitetniji proizvod, stoga će se zajednički izrađivati brošure s popisima vinara, uljara, istarkih konoba, vinskih cesta, i sl. Biti će također na poseban način i vrlo detaljno opisana ponuda autohtonih proizvoda kao što su sve vrste tartufa, gljiva, i slično. Inovativnim reklamnim aktivnostima postići ćemo veću prepoznatljivost što će na ciljanim tržištima povećati interes za našu međudržavnu turističku destinaciju i u konačnici povećati posjete i ukupan broj noćenja.