Mjesec poduzetništva u Poreču - održana edukacija „Snaga emocionalnog marketinga – znanstvenim pristupom do jače veze između proizvoda i potrošača“

Mjesec poduzetništva u Poreču - održana edukacija „Snaga emocionalnog marketinga – znanstvenim pristupom do jače veze između proizvoda i potrošača“

Novosti
2019-10-10

U sklopu programa manifestacije Mjesec poduzetništva u Poreču, u srijedu 09. listopada 2019. u Poduzetničkom inkubatoru Poreč održana je edukacija na temu „Snaga emocionalnog marketinga – znanstvenim pristupom do jače veze između proizvoda i potrošača“ koju je održala Irina Lovrić iz tvrtke Pepper Brand & Media.

 

Na edukaciji je bilo govora o znanstveno dokazanoj činjenici da na diferenciranom tržištu potrošači zapravo kupuju osjećaj kojeg dobivaju dok konzumiraju određeni proizvod. To je, kako je istaknuto, već dobar put do uspostave dugoročne povezanosti proizvoda i potrošača, koja proizvođačima omogućuje ostvarenje visokih stopa povrata. Također, bilo je govora o tome koji su to elementi, alati i strategije koji se koriste u emocionalnom marketingu i kako su primjenjive na domaće male i srednje poduzetnike.

 

Ova edukacija je jedna od aktivnosti u okviru programa manifestacije Mjesec poduzetništva u Poreču koju ove godine po drugi puta organizira Grad Poreč-Parenzo u cilju promicanja poduzetništva. U okviru manifestacije tijekom listopada na više lokacija u gradu svakodnevno se održavaju razne aktivnosti namijenjene stanovnicima Poreča različitih dobnih skupina i područja interesa, u kojima osim Grada Poreča-Parenzo sudjeluju gradske ustanove i lokalni poduzetnici te partneri iz drugih gradova.